یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳ |۲۵ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 29, 2024
حوزه/حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن فریادی، امام جمعه شهرستان چرداول، در پیامی آغاز هفته وحدت و میلاد خجسته رسول گرامی اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) و ولادت امام جعفر صادق(ع) را به تمامی مسلمانان تبریک گفتن

حوزه/در پی شهادت عالم ربانی و دبیرکل حزب‌الله، شهید سید حسن نصرالله، امام جمعه شهرستان چرداول با صدور پیامی این واقعه را تسلیت گفت و بر ادامه راه مقاومت تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ایلام امام جمعه چرداول در پیامی شهادت سید «حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله در حمله جنایتکارانه رژیم صهیونیستی را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیراست.

«انا لله وانا الیه راجعون»

خبرشهادت عالم ربانی شهید سید حسن نصرالله از علمای اسلام و مجاهد مخلص مقاومت باعث غم واندوه جبهه مقاومت وهمه آزادیخواهان جهان شد.

جبهه مقاومت که عزم خود را از امام شهیدش امام حسین (ع) می‌گیرد، امتی زنده است که نمی‌میرد و کرامت ما از سوی خداوندمتعال شهادت است.

راه مقاومت تا تحقق پیروزی کامل ادامه خواهد داشت چرا که این پروژه در رویکرد مقاومانی که جان خود را نذر کردند، قوی‌تر، مهم‌تر و بزرگ‌تر از شخصیت‌ها و سران است و شهادت این عالم جلیل و مجاهد بزرگ، خسارتی جبران نشدنی است.

اینجانب ضمن تسلیت به امام عصر(عج)،رهبر معظم انقلاب،جبهه مقاومت وتمام آزادیخواهان جهان برای روح بزرگ این شهید و همراهان شهیدش علو درجات را خواستارم.

محمدحسن فریادی

امام جمعه شهرستان چرداول

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha